کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته
سرخط خبرها

کشف حدود ۲ کیلوگرم هرویین از معده قاچاقچیان در داورزن خراسان رضوی (۲۳ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۱۴۳۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کشف حدود ۲ کیلوگرم هرویین از معده قاچاقچیان در داورزن خراسان رضوی (۲۳ بهمن ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی داورزن گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با دستگیری چهار قاچاقچی که اقدام به بلع و انبار مواد در معده خود کرده بودند، از آنان یک کیلو و ۸۶۰ گرم هرویین کشف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ اکبر محمدآبادی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مواد که در قالب ۱۸۶ بسته توسط متهمان بلعیده شده بود، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از مسیر‌های ارتباطی این شهرستان و با مشکوک شدن ماموران به سرنشینان خودرو و هدایت آنان به منظور بررسی بیشتر به مقر انتظامی، از آنان به دست آمد.

وی افزود: پس از اینکه مسجل شد افراد یاد شده حامل مواد مخدر به صورت بلع و انباری هستند، با انجام مراقبت‌های پزشکی ۱۸۶ بسته هرویین به وزن یک کیلو ۸۶۰ گرم از معده متهمان استخراج شد.

سرهنگ محمد آبادی با اشاره به دستگیری چهار نفر در این ماجرا، گفت: متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی داورزن اظهار کرد: قاچاقچیان مواد مخدر از شیوه‌ها و شگرد‌های مختلفی برای انتقال مواد و توزیع آن در جامعه استفاده می‌کنند که یکی از این شیوه‌ها بلع و انباری بسته‌های مواد در معده است.

مرکز شهرستان ۲۱ هزار نفری داورزن در ۷۵ کیلومتری غرب سبزوار و ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->